Aplikácia Myprotein
Buďte prvý, kto sa každý týždeň dozvie o našich horúcich novinkách. Majte prehľad o ambasádoroch, nových kolekciách oblečenia, receptoch, VIP zľavách a ďalších novinkách.Zákaznícka podpora
Získajte exkluzívnu podporu v aplikácii, nech ste kdekoľvek. Všetku potrebnú pomoc máte na dosah ruky.Exkluzívny prístup k ponukám a produktom
Získajte včasný prístup k exkluzívnym ponukám priamo do svojho telefónu. Vďaka upozorneniam vám neunikne žiadna ponuka.Časté otázky k zásadám vrátenia tovaru
Naše pravidlá pre vrátenie tovaru sú jednoduché! Na vrátenie tovaru máte 30 dní od dátumu obdržania tovaru. Prijímame vrátenie všetkých objednávok, pokiaľ sú v neporušenom stave. To znamená, že sú neotvorené, nepoužité a všetky pečate sú neporušené.
Pokiaľ obdržíte poškodený, chybný alebo nesprávny tovar, kontaktujte prosím náš zákaznícky servis prostredníctvom služby Môj účet, ktorý to pre Vás vyrieši prípad od prípadu. Uistite sa prosím, že máte k dispozícii fotografické alebo video dôkazy, ktoré nám pomôžu čo najrýchlejšie vybaviť Vašu reklamáciu.
Upozorňujeme, že výmenu tovaru neponúkame. Budete musieť zadať novú objednávku a vrátiť pôvodnú, aby Vám boli vrátené peniaze.
Tieto zásady sú ponúkané ako doplnok k Vašim zákonným právam.
Ak chcete skontrolovať poplatky za vrátenie, spustite formulár na vrátenie pomocoutu.Kliknite tu a začnite pracovať na svojom vrátení.
Ak chcete začať svoj návrat, kliknite sem
Vrátenie peňazí by sa malo vrátiť na váš účet do 5 pracovných dní a my vám pošleme e-mail, aby sme vás informovali, že je na ceste!
Ak nedostanete vrátené peniaze a od prijatia nášho e-mailu prešlo 10 pracovných dní, budete musieť kontaktovať náš tím služieb zákazníkom prostredníctvom svojho účtu“